Vil gerne lige fortælle om min erfaring med designa. Købte et designa køkken i Lyngby i 2008, da jeg syntes at forhold mellem pris og kvalitet virkede fornuftigt. Fik det leveret til tiden, men desværre var der fejl i lågernes overflade. Det er jo hvad der kan ske, så jeg kontaktede designa, som vil bestille nye låger til mig med det samme. Efter 3-4 uger kontaktede jeg designa for at høre om leveringstiden, men der var ikke rigtig nogen der vidste noget om lågerne. Sådan gik korrespondancen frem og tilbage i yderligere 3 måneder, inden jeg til sidst fik en leveringstid. Det virkede meget uprofessionelt, og det undrede mig gennem hele processen at der ikke var nogen fra designa som kom hen og kiggede på de fejl der var på lågerne.
Jeg havde i forbindelse med køkkenkøbet fået en rabat på 2500,- til køb af køkkenindretning.Jeg kunne ikke rigtig finde noget i designas begrænsede udvalg, og ventede derfor med at bruge pengene. Efter ca. 2 år kom jeg tilbage til designa, da jeg havde set nogle opbevaringsglas jeg godt kunne bruge. Designa i Lyngby var i mellemtiden lukket, og jeg var blevet henvist til designa i Hillerød. De kendte absolut intet til min sag og kunne ikke finde min sagsmappe, hvorfor de ikke mente at jeg kunne bruge mit tilgodehavende hos dem. Så summa summarum har jeg 2500,- liggende hos designa, som de ikke vil kendes ved.
Generelt meget uprofessionelt og meget dårlig service efter at køkkenet var leveret, så mit næste køkken bliver ihvertfald ikke et designa, og slet ikke fra designa i Hillerød.